از نمای فایبر سمنت برد چه می دانید؟

ایمنی در فایبرسمنت

از نظر ایمنی، ورق های سیمانی فایبرسمنت برد، دوام فوق العاده ای در برابر فشار از خود نشان می دهند. همچنین این نوع نما در شرایط جوی مختلف دوام خوبی داشته و دارد. نکته قابل توجه در مورد ایمنی این نوع از نما، عدم مقاومت آن در برابر آتش سوزی است.

در واقع این نوع از نما در برابر آتش از خود واکنش خاصی نشان نمی دهد و نه بر گسترش آن می افزاید و نه از این گسترش جلوگیری می کند.

 

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

 

رنگ پذیری نمای فایبرسمنت برد

اما از نظر رنگ، نمای فایبر سمنت برد رنگ پذیر است. یعنی می توان این نوع از نما را رنگ کرد و همین موضوع تنوع خاصی به این نوع نما بخشیده است. تنوع رنگ به ویژه در دنیای امروز بسیار مهم و حائز اهمیت است و به همین منظور نمای فایبر سمنت برد مورد توجه قرار می گیرد. البته همین منافذی که باعث رنگپذیری ورق های فایبر سمنت برد می شوند، بسیار جرم گیر هستند که خود از نکات منفی آن است.

 

سقف کاذب فایبرسمنت برد

سقف کاذب شاخه‌ای از معماری داخلی است که برای پوشش سقف اصلی (زیر سقف) به‌ کار می‌رود.سقف نیز بعنوان یک نما ار ساختمان مطرح است.
سقف کاذب می‌تواند به‌ صورت گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق ‌های فلزی روکش ‌دار، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره نصب شود که در هر صورت قابلیت اجرا به‌ صورت واحد و یا با هم را داراست.

طراحانِ سقف کاذب هم با انعطاف ‌پذیریِ این متریال آشنایی دارند. آنها از اَشکال مختلف محصولات آگاهند و این آشنایی به آنها کمک می‌کند نقشه‌های بهتری طرح کنند؛ نقشه‌هایی که موقع اجرا هم به همان زیبایی روی کاغذ باشند.

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

 

 نمای فایبرسمنت یا کامپوزیت؟

نمای کامپوزیت یکی از نماهای مورد استفاده امروزی در ساختمان است که به دلیل دوام بالای آن مورد استفاده قرار می گیرد. نمای کامپوزیت آلومینیوم (البته از نوع ضد آتش آن ) گزینه مناسبی برای کم کردن هزینه های قبض گاز و برق و تعمیرات شماست، زیرا این نما دوستدار انرژی است و به دلیل فلز بودن گرما را انعکاس می دهد. البته برای تهیه نوع ضد آتش آن باید هزینه زیادی صرف کرد .

 

نمای فایبر سمنت برد طرح های مدرن شبیه به کامپوزیت و سرامیک را ارائه دهد و در مقایسه با کامپوزیت حس صنعتی بودن متریال نما منتقل نمی شود و در ساختمان های مسکونی به خوبی استفاده می شود. از مزایای این محصول در مقایسه با سرامیک میتوان به وزن سبک تر ، و اتصال کامل به زیر سازی توسط پیچ اشاره نمود که موجب عملکرد ایدآل این نما در هنگام وقوع زلزله خواهد شد.این نما در مقایسه با سایرنماها بهترین نمره را در مقاومت در برابر آتش خواهد گرفت .نوع طرح چوب این محصول از نظر ظاهری بسیار به چوب شباهت دارد اما از چوب طبیعی ارزانتر بوده و به حداقل تعمیر و نگهداری نیازمند است.

 

شرکت پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

پیمانکار ساختمانی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

 

 

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت info@pdpars.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40- طبقه چهارم شرقی- واحد 404

3- همراه مهندس محمدی :09124942628

4- همراه مهندس چشمه علائی:09123399587

Call Now Button