فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF)

فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF)

فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF) برای دیوارها و کف ساختمان، از تکنیک ها و رویکرد های صنعت خودرو سازی تبعیت می کند. در فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF)، بهینه سازی حرف اول را می زند. همچنین زمان تحویل پروژه باید در نظر گرفته شود و در راستای اتمام پروژه تا قبل از آن زمان می کوشند. مسلماً تمام این موارد به طراحی مناسب، زنجیره تامین مواد اولیه، کاهش قابل توجه منابع و هدر نرفتن مواد اولیه، بستگی دارد.

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

براساس مطالعاتی که فریمینگ سولوشن در زمینه برجسته کردن پتانسیل کمینه سازی زباله های تولیدی از مصالح ساختمانی، انجام داده است، در فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF)، میزان اتلاف مواد کمتر از یک درصد می باشد و تمام زباله های تولید شده به صورت بازیافتی در فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF) مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستاورد، از لحظه آغاز پروژه تا زمان ساخت و انتقال سازه به سمت مشتری صدق می نماید.

 

مرحله طراحی سازه های ال اس اف (LSF)

یک مهندس در مرحله طراحی از فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF)، این اطمینان را دارد که عملکردهای ساختاری و حرارتی ساختمان، با توجه به استفاده از سازه های سبک و فولادی، به خوبی رعایت شده است و نیاز به مصرف سازه های زیادی در ساختمان نمی باشد. همچنین در فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF)، شرکت ها و مهندسیان طراح، می توانند به راحتی و با صرف وقت کمتری با استفاده از نرم افزار های CAD-CAM طرح سه بعدی ساختمان خود را ترسیم کرده و تا پنج درصد در وقت خود صرفه جویی نمایند.

 

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

مرحله ساخت سازه های ال اس اف (LSF)

کارخانه ای که در فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF)، فعالیت می نماید، دارای دستگاه ها و ماشین آلات تمام اتوماتیک می باشد که نقشه های طراحی شده را در یافت کرده و به صورت کاملاً اتوماتیک و بدون دخالت دست، بر اساس آن نقشه ها، فرآیند ساخت پانل ها را انجام می دهد. همچنین در این دستگاه ها، تدابیری لحاظ شده است که حداکثر میزان هدر رفتگی مواد در فرآیند تولید، به کمتر از یک درصد برسد. لازم به ذکر است این میزان هدر رفتگی فولاد در زمان سوراخکاری های گل میخ در پانل تولید شده می باشد، که البته این میزان فولد هدر رفته نیز مجدداً در فرآیند تولید مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف(LSF)، یک ایده جدید می باش و نیاز امروزه جهان، به تحداقل کردن تولیدات زباله ها سو پیدا کرده است، پس هدف عمده این فرآیند ها و ساختار این گونه ساختمان ها در تولید حداقل زباله ساختمانی می باشد. از این رو کارخانه های سازده این سازه ها، پانل های ال اس اف (LSF) را به نحوی طراحی و تولید می نمایند، که در زمان تولید یا نصب این پانل ها، کمترین میزان زباله ایجاد شود و همان میزان زباله تولید شده نیز به صورت بازیافتی در سازه های بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

پیمانکار ساختمانی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

 

 

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت info@pdpars.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40- طبقه چهارم شرقی- واحد 404

3- همراه مهندس محمدی :09124942628

4- همراه مهندس چشمه علائی:09123399587

Call Now Button