ایران ، زلزله ، ال اس اف LSF

ایران ، زلزله ، ال اس اف LSF

استفاده از سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF)، یکی از راه های کارآمد برای کاهش وقایع زلزله می باشد. در این سازه ها، وزن سبک و اعضای پیچیده چارچوب ساختمان، باعث تقسیم انرژی زلزله به ساختمان شده و از تخریبات زلزله می کاهد. در اسن سازه ها، از هر نوع ابزاری جهت مقابله با تنش های ورودی به ساختمان و سبک تر شدن وزن سازه، استفاده شده است. با توجه به اینکه کشور ایران بر روی یک منطقه زلزله خیز قرار گرفته است، پس باید ساختمان ها را به نحوی ایجاد نمود، که در هنگام زلزله کمترین ضرر و تخریب به ساختمان وارد شود وکمترین ضررات مالی و جانی به شهروندان وارد شود. از این رو استفاده از سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF)، یک راه بسیار کارآمد می باشد.

 

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

 

سازه های ال اس اف (LSF) در ایران

در کشور ایران با توجه به روند اجرای مدرن ساختمان سازی، زمان این ساخت و سازها به سرعت انجام می شود. از جهتی، در اجرای سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF)، باید به نکاتی مانند کیفیت اجرا و انطباق جزئیات توجه شود، که این امور نیز باعث سریع شدن روند اجرای ساخت و ساز می شوند. از آنجایی که سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF) در کارخانجات تولید شده و بر اساس کیفیت محصول و اجزای آن کنترل می شود، پس یک مورد بسیار عالی جهت کاهش زمان ساخت و ساز و سرعت بخشیدن به این روند استفاده از سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF) می باشد.

 

مزایای سازه های ال اس اف (LSF)

سازه های فولادی سبک وزن ال اس اف (LSF) دارای مزایایی مانند قابلیت اطمینان، تجهیزات قوی، اجرای سریع و غیره می باشند. این مزایا باعث جلوگیری از اثرات مخرب بلایای طبیعی مانند زلزله و طوفان می شود. دیدگاه استفاده از سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF) در بلند مدت بسیار به چشم می خورد. به نحوی که استفاده از سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF) در دراز مدت، باعث کاهش خطرات جزئی و کلی ساختمان می شود و نیاز افراد برای استوار ساختن سازمان در برابر بلایای طبیعی را کاهش می دهد. از این رو هزینه ای که صرف ساخت و ساز با استفاده از سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF) می شود، در واقع یک پس انداز در برابر اثرات مخرب بلایای طبیعی به شمار می آید.

 

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

عملکرد سازه های ال اس اف (LSF)

سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF)، وزنی که را که متحمل می شوند، بر روی کلیه دیوارها و ستون های ساختمان تقسیم می نمایند و این باعث کاهش انرژی وارد شده به ساختمان می شود. در واقع اگر یک دیوار یا ستون وزنی را متحمل شود، در این سازه ها این وزن بین دیگر دیوارها و ستون های ساختمان تقسیم می شود و باعث کاهش اثرات مخرب آن انرژی می شود. این ایده بخاطر استفاده از سازه های فولادی به هم پیوسته می باشد و باعث افزایش استفاده از سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF) شده است. سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF) شامل اعضای فولادی سی اس اف (CSF) می باشد، که از سال ۱۹۶۴ وارد صنعت ساختمان سازی شده است.

 

 

شرکت پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

پیمانکار ساختمانی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

 

 

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت info@pdpars.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40- طبقه چهارم شرقی- واحد 404

3- همراه مهندس محمدی :09124942628

4- همراه مهندس چشمه علائی:09123399587

Call Now Button