انعطاف پذیری سازه های ال اس اف (LSF)

یکی از برترین مزایای سازه های ال اس اف (LSF)، انعطاف پذیری آنها می باشد. انعطاف پذیری سازه های ال اس اف (LSF) باعث انطباق بهتر ساختمان در اجزای آن می شود. طراحی انعطاف پذیر بین ساختار و چارچوب ساختمان هماهنگی بهتری را به وجود می آورد. نماهای تاسیساتی و طبقه های ساختمان با همدیگر انطباق بهتری پیدا می کنند.

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

وزن ال اس اف (LSF)

سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF)، دارای فولادهای سبکی برای کف و سقف های ساختمان می باشد. این سازه ها بسیار سبک و کوچک می باشند. همچنین در ساختارهای کف و ستون های ساختمان، یکپارچگی خوبی دیده می شود. این یکپارچگی باعث می شود که ارتفاع ساختمان کوچکتر شود و حجم سازه ساختمان نیز، کمتر در نظر گرفته شود. پس انرژی که صرف گرمایش ساختمان می شود، بسیار کمتر می شود. این ویژگی از خصوصیات انعطاف پذیری سازه های ال اس اف (LSF) می باشد.

 

در بعضی از نقاط دنیا، فضای آماده جهت ساختمان سازی بسیار ناچیز است و درخواست های ساختمان سازی بسیار زیاد می باشد. از این رو مردم مجبورند نسبت به اضافه اشلوب اقدام نمایند و ساختمان های خود را بیشتر بر روی طبقات ساخته شده قدیمی بسازند. پس، یکی از بهترین سازه های مورد استفاده در اینگونه موارد، استفاده از سازه های ال اس اف (LSF) می باشد. سازه های ال اس اف (LSF) به راحتی خود را با هر گونه محیط مطابقت می دهند و قابلیت نصب و اجرا بر روی انواع محیط ها اعم از زمین یا بر روی طبقات بالایی ساختمان ها را دارند.

 

انعطاف پذیری سازه های ال اس اف (LSF)، باعث می شود که اگر ساختمان شما با استفاده از مصالح نا امین ساخته شده است، بتوانید یک سازه ایمن را به عنوان یک اضافه طبقه بر روی ساختمان خود، بسازید. با این کار نمایی جدید در کنار ویژگی های منحصر به فرد ساختمان های ایمن را آماده سازی کرده اید و قابلیت پیاده سازی مسائل زیبایی زیادی را به ساختمان خود می دهید.

 

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

مزیت انعطاف پذیری سازه های ال اس اف (LSF)

مزیت انعطاف پذیری سازه های ال اس اف (LSF) منجر می شود که سازه های فولادی کم حجم تر و کم فضا تری را بتوان طراحی نمود. همچنین به راحتی می توان ساختمان های دو یا چند طبقه را که با استفاده از سازه های ال اس اف (LSF) طراحی شده اند، را با برداشتن میان طبقه های مربوطه، به عنوان یک ساختمان واحد و به حالت دوبلکس تبدیل نمود. سازه های ال اس اف (LSF) در انعطاف پذیری حرف اول را می زنند و دلیل این امر تقسیم فشار وارده بر روی ساختمان، بین تمامی ستون ها و دیوارها می باشد. در این سازه ها با برداشتن یک دیوار یا یک ستون، فشاری که بر روی آن وارد می شده است، اکنون بر روی دیگر اجزا ساختمان تقسیم می شود و در واقع سازه ال اس اف (LSF) یک نوع سازه پیچیده و متصل به هم می باشد.

شرکت پیام دشت پارس

شرکت پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

پیمانکار ساختمانی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

 

 

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت info@pdpars.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40- طبقه چهارم شرقی- واحد 404

3- همراه مهندس محمدی :09124942628

4- همراه مهندس چشمه علائی:09123399587

Call Now Button