اضافه اشکوب با سیستم LSF

به دلیل کمبود فضادر برخی ساختمان های اداری و مسکونی و یا دفاتر کار نیاز به گسترش فضاهای قابل کاربری می باشد. استفاده از سیستم LSF جهت اضافه کردن طبقات و یا ایجاد فضای مناسب بر روی سقف به دلیل سبک بون سیستم LSF بسیار کارآمد می باشد.
به دلیل سبک بودن سازه های L.S.F، امکان ساخت اضافه طبقات بر روی ساختمان ها با کمترین تخریب و بدون نیاز به تقویت سازه امکان پذیر می باشد.استفاده از قالب های L.S.F به صورت زیرسازی نماهای ساختمانی علاوه بر افزایش سرعت ساخت، این امکان را فراهم می کند که در طبقات بالا که امکان نصب نما سخت است نماسازی به سرعت و با کیفیت صورت گیرد.
استفاده از سیستم LSF جهت اضافه کردن طبقات و یا ایجاد فضای مناسب بر روی سقف به دلیل سبک بودن سیستم LSF بسیار کارآمد می باشد.
ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف
سازه های سبک فولادی سرد نورد شده (LSF) با کاهش وزن سازه تا 60 درصد کمتر، نسبت به سازه های بنایی یکی از بهترین روش ها برای احداث اضافه طبقات می باشد. در اجرای اضافه طبقه به این روش نیاز به مقاوم سازی سازه اصلی به حداقل رسیده، نیاز به تخریب کامل سقف نمی باشد، سرعت ساخت بالا و این سازه ها سریع بر روی پشت بام نصب می شوند، مشکلات بنایی سنتی که اغلب موجب بروز مشکل و نارضایتی ساکنین واحدهای زیرین می گردد وجود ندارد و نیاز نیست که ساکنین ساختمان را ترک کنند. در نهایت نمای طبقه اضافه شده با سایر طبقات زیرین کاملا یکسان و یکدست خواهد بود یا می توانید از نماهای دیگری برای آن استفاده کنید.

شرکت پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

پیمانکار ساختمانی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

 

 

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت info@pdpars.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40- طبقه چهارم شرقی- واحد 404

3- همراه مهندس محمدی :09124942628

4- همراه مهندس چشمه علائی:09123399587

Call Now Button