کانکس ویلایی پیش ساخته

افراد زیادی در خصوص اینکه آیا ساخت خانه ویلایی را انتخاب کنند و یا به یک کانکس آماده ویلایی یا همان کانکس ویلایی بسنده کنند همواره در چالش هستند.واقعیت این است که اصل ماجرا بر پایه غلط می باشد و اصلا نمیتوان ازاین حیث تصمیم گیری درست داشت علت این موضوع دراین است که ماهیت کانکس به عنوان ابزاری برای پایه اسکان سریع وبیشتر در مناطقی که ساختن بنا زمان بری بیشتر می برد و یا اینکه احتمال جابجایی مجدد وجود دارد شکل گرفته است و بنای معماری صرف استفاده دائمی است.

درخصوص کانکس ویلایی هم میتوان اینگونه اظهار نظر داشت که در مناطقی که جابجایی مواد و مصالح ساختمانی سخت و مقرون به صرفه نمی باشد کانکس ویلایی جایگزین مناسبی برای ساخت بنا می باشد .در این سازه پیش ساخته کلیه موارد لازم  دریک ساختمان مانند آشپزخانه،سرویس بهداشتی،حمام و… تعبیه گردید و خریدار بعداز دریافت محصول سفارشی خود می تواند سکونت خود را آغاز نماید.

 

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

 

ویلای پیش ساخته سازه ای است که قطعات آن از قبل ساخته شده و در محل مونتاژ و نصب می گردد. ویلای های پیش ساخته همانند یک ساختمان می توانند تمام بخش ها را داشته باشند. راهرو ، اتاق خواب ، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ، بالکن و …

ویلاهای پیش ساخته در حقیقت نوعی کانکس مسکونی می باشد که دارای امکانات بیشتری بوده و یا در طاهر نمای زیباتری را نیز می تواند داشته باشد. بنابراین این سازه های پیش ساخته جزو انواع کانکس می باشد.

ویلاهای پیش ساخته بر اساس نقشه ای که از قبل تهیه می گردد. در یک ویلای پیش ساخته کیفیت مواد اولیه بکاربرده در عمر و ماندگاری ویلا تاثیر گذار می باشد. همچنین با توجه به همین کیفیت قیمت تمام شده کار نیز متفاوت خواهد بود.

ال اس اف | سازه ال اس اف | مجری ال اس اف | سازه Lsf | مرکز ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا ال اس اف

مهمترین دلیل استفاده از یک کانکس نیز خاصیت آماده بودن آن و همچنین با سرعت قابل نصب و استفاده بودن می باشد. زیرا فقط کافی ست شما یک کانکس را که در حیطه کاری و مورد استفاده شما می باشد، سفارش دهید و در صورت اختصاصی نبودن طرح کانکس و اندازه های آن، می توانید در کسری از زمان و در طول چند ساعت آن را در محل مناسب نصب نمایید و بلافاصله از آن استفاده نمایید.

مزایای کانکس مسکونی

اگر محل سکونت شما باید در مدت زمان کوتاهی جا به جا شود، شما میتوانید با استفاده از انواع پیش ساخته و کانکس به بهترین نتیجه برسید. زمان ساخت کانکس از دیگر مزایای کاربردی آن میباشد، زیرا زمان ساخت یک خانه با بنای سنتی قابل مقایسه با مدت زمان ساخت کانکس نمیباشد و این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید اسکانی سریع و آسان داشته باشید. همچنین اکثر تولید کنندگان، کانکس هایی را به صورت آماده و پیش ساخته موجود دارند که میتواند در بسیاری از مواقع بهترین کمک را به شما در اقامت بکند.
سازه های سبک LSF نیز از انواع پیش ساخته ها بوده که میتوان طبق طرح پیشنهادی مشتری در محل اجرا گردد، همچنین این سازه ها ،سازه های نورد سرد هستند که به صورت صنعتی تولید می شوند و از جنس آنها ورق گالوانیزه می باشد. مقاومت سازه بر اساس تعدد اعضای بار بر می باشد که در صورت ضعف اجرا و یا در حین بهره برداری عضوی به درستی عمل نکند بقیه اعضا قابلیت تحمل خود را حفظ می کنند. در این روش دیوارها باربر بوده و قابلیت اجرا تا چند طبقه را دارند.

شرکت پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

پیمانکار ساختمانی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

 

 

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت info@pdpars.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40- طبقه چهارم شرقی- واحد 404

3- همراه مهندس محمدی :09124942628

4- همراه مهندس چشمه علائی:09123399587

 

Call Now Button