ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

سازه ال اس اف (LSF) یا همان قاب‌های سبک فولادی، انقلابی در ساخت و ساز ایجاد کرده است.

این سیستم نوین با به‌کارگیری از پروفیل‌های فولادی نورد سرد گالوانیزه، مزایای قابل توجهی را به ارمغان آورده که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طیف وسیعی از پروژه‌های ساختمانی تبدیل کرده است.

سازه ی lsf مزایای بسیار زیادی دارد و به طور گسترده در پروژه های ساختمانی متنوع استفاده میشود. با انتخاب سازه پیش ساخته سبک، شاهد سرعت، کیفیت و زیبایی در ساخت و ساز خواهید بود.

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

در جواب این سوال که ال اس اف چیست؟

باید بگوییم سازه ال اس اف به معنی سازه با قاب فولادی سبک می‌باشد. این نوع سازه از ورق‌های فولادی گالوانیزه و پروفیل‌های فولادی سبک تشکیل شده است.

سازه ال اس اف در سال‌های اخیر به دلیل مزایای متعددی که دارد، به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

سازه lsf در ساخت انواع ساختمان‌های مختلف کاربردهای بسیاری دارد و یک گزینه مناسب برای ساخت ساختمان‌های مقاوم، ایمن و با قیمت مناسب است.

سازه ال اس اف نوعی سازه فلزی است که در آن از تیرها و ستون‌های فولادی سبک برای تحمل بارهای وارده استفاده می‌شود.

سازه فلزی سبک نسبت به سازه‌های فولادی سنگین، از وزن کمتری برخوردار هستند و به همین دلیل، هزینه ساخت و اجرای سازه lsf نیز پایین تر است.

اساس کار این سیستم سازه ای سبک، بر پایه استفاده از پروفیل‌های فولادی سبک و اتصالات پیچ و مهره‌ای است. این پروفیل‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و بسته به نیاز سازه انتخاب می‌شوند.

مزایای سازه lsf بسیار زیاد است از جمله مهمترین آنها می توان به سرعت زیاد در اجرای سازه ساختمان، سازگاری با محیط زیست، مقاومت در برابر لرزه و زلزله و همچنان اقتصادی بودن آن و نیز مهمترین قابلیت آن یعنی پیش‌ساخته بودن آن اشاره کرد که باعث می شود این سازه در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

و برای ساخت انواع مختلف خانه های پیش ساخته مورد استفاده قرار بگیرد. شرکت پردیس گیلان از این سازه برای ساخت ویلای LSF در رشت استفاده می کند.

در ادامه شما را با مزایای سازه های LSF و نحوه اجرای این گونه سازه ها و نحوه اجرای سازه lsf و مقایسه سیستم lsf با ساختمان های اسکلت فولادی و بتنی و دلایل به کارگیری سازه lsf در کشور خواهیم پرداخت.

سازه lsf از سال‌های متمادی و حدود دو دهه گذشته در کشورهای پیشرفته تولید و عرضه شده است و به عنوان یک راه حل بسیار کاربردی و سریع برای ساخت ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است.

با توجه به پیشرفت علم و سریع بودن و نتیجه بخش بودن این گونه سازه ها باعث شده است تا این گونه سازه ها مورد توجه سران کشورها و مسئولین در زمینه ساخت و ساز و مسکن قرار بگیرد.

با توجه به مطالعات بسیار زیادی که بر روی این سازه های LSF انجام شده است این سازه به خوبی امتحان خود را پس داده است .

و با مزایایی که در بالا به آنها اشاره کردیم توانسته است به عنوان یکی از راههای سریع و قابل اعتماد برای ساخت خانه و ویلا مورد استفاده قرار بگیرد.

صنعت ساختمان lsf در کشور ما به عنوان یک سیستم جدید و در حال رشد به حساب می آید و طرفداران زیادی را به مرور زمان به خود جلب کرده است.

همانطور که در قرن جدید شاهد رشد تکنولوژی در زمینه های گوناگون هستیم صنعت ساختمان نیز از این قضیه مستثنی نیست.

و در زمینه ساخت بنا و ساختمان های مختلف نیز شاهد استفاده از ابزارها و بناهای جدید با تکنولوژی های به روز هستیم.

در سالهای اخیر میزان افزایش دوام ساختمان و عمر مفید آن و البته مقاوم بودن آن در برابر زلزله از جمله استاندارد های بسیار مورد توجه برای ساخت بنا و ساختمان در جهان به حساب می‌آید.

از طرف دیگر این گونه سازه ها باعث می شوند تا هر چه سریعتر مشکل کمبود مسکن در سطح جهانی رفع شود و کشور های مختلف و تصمیم گیران ارشد این کشورها در نظر دارند تا با استفاده از سیستم های جدید نظیر سازه LSF به تولید انبوه ساختمان ها بپردازند تا مشکل کمبود مسکن را هر چه سریعتر در کشورشان رفع کنند.

استفاده از روش‌های جدید و صنعتی و پیش ساخته برای تولید ساختمان‌های جدید و البته مدرن و پیشرفته باعث شده است تا به صورت تدریجی اینگونه سازه ها جایگزین روش های سنتی نظیر استفاده از مصالح ساختمانی سنتی شوند.

استفاده از تکنولوژی های جدید و روش های گوناگون جدید در صنعت ساختمان باعث شده است تا کیفیت ساخت تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند .

و کم کم استفاده از مصالح سنتی کاهش محسوسی را در کشورهای پیشرفته و همچنین ایران داشته باشد.

البته باید بگوییم با توجه به اینکه این گونه سازه‌ها در ایران کم‌کم در حال رشد هستند و کسانی که قصد خرید این گونه سازها را دارند در برخی مواقع تردید دارند.

باید عرض کنیم در ایران رشد اینگونه سازه ها کمی کمتر از نرمال جهانی است ولی در صورت استفاده از این گونه سازه ها در کشوری نظیر ایران که بر روی کمربند زلزله قرار دارد باعث می‌شود در صورت وقوع چنین اتفاقاتی با حوادث و خرابی های بسیار کمتری مواجه باشیم.

مجری تخصصی سازه های فلزی سبک ال اس اف

شرکت پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی ( Lightweight Steel Framing ) با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نموده .

و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است.

و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

ویلای مقاوم ال اس اف lsf

Call Now Button